godmorgon!

gick upp klockan 7 imorse och var så jobbig trött. har fixat mig helt klart nu, eller nja nästan behöver ba fixa mitt hår lite och borsta tänderna, sen är jag klar! ska dra till bussen tjugo över åtta för den kommer halv och jag börjar nio idag. med mentors tid.. och jag har något stort imot min mentor. han är alldelles föööör..PÅ! (dom som går i min skola, iaf dom jag känner, vet precis vad jag menar med det) :S

efter skolan följer jossan med mig hem, så ska jag städa mitt rum - snabbt(det kommer inte gå snabbt, men man kan väl få låtsas:)?) sen drar vi in till stan innan det stänger, MÅSTE hitta jeans!!! :D

jaja, ska fixa mig nu vi hörs! 


bild från sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0