jag ska finnas vid din sida tills livets sista andetag ♥

Jag ska finnas hos dig hela tiden, såfort du behöver mig kommer jag att finnas där.. det finns ingen som du.. du är bäst! Jag lovar dig att allting kommer att bli bra. Det tar bara lite tid..
Jag ska hjälpa dig att kliva upp igen! att du ska må bra igen, att visa dig att det kommer gå bra det här.. ''Det är du och jag mot världen'' så vi alltid sa när vi var mindre! och så är det än idag och så kommer det alltid att vara. 
Nu är hon en ängel som vakar över dig dag och natt! 

Vila i frid  3/4/1962 - 28/9/2011

Kommentarer
Postat av: angelica olsson

Jag älskar dig frida!

du har alltid funnits där för mig och vått och torrt! och du betyder så jävla mycket för mig. och ja "du och jag mot världen" är det fortfarande och kommer alltid att vara!

du kan alltid ringa mig vilken tid som helst på dygnet, jag kommer alltid ställa upp för dig! vad som än händer så kommer jag finnas vid din sida.

Och mamma tyckte att du var en grymt underbar tjej, och hon är nu borta. Och jag har fortfarande inte fattat att hon är borta.. Och det kommer nog ta ett tag. Men hon kommer vaka över mig och min familj nu, hon kommer alltid finnas i våra hjärtan <3

R.I.P, tack för den söta texten.

2011-10-02 @ 01:54:36
URL: http://thelifeofangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0