Måndag 12 september

Fick skjuts hem utav min moster efter skolan, skyndade mig till bussen så när jag kommer till statoil(som ligger vid hållplatsen typ) så sitter min kusin där och väntar på min moster(min kusin hade slutat jobbet, så då skulle hennes mamma(min moster) skjutsa henne hem) och då fick jag också skjuts hem, det var ju tur det för jag var ändå påväg att missa bussen! haha.. jaja

nu har jag precis ätit lite mat och ska dammsuga i vardagsrummet nu(min mamma bad mig så snällt att göra det) hehe, sen efter det ska jag bara plocka undan lite på mitt rum eller så och sen vid fyra så ska jag ner och tvätta! skit tråkigt.. men blir alltid så jävla glad efter jag tvättat? haha känner mig asglad verkligen! haha, och så ska jag jobba med matten, har prov på fredag.. och så ska jag läsa so. fml men det måste göras! usssssssch vad jag hatar läxor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0