marry the night

sitter i min säng just nu och chillar på livet med musik.. ska platta mitt hår nu, för idag har det verkligen varit en badhair day dag..! :S

idag var jag i skolan och det var rätt segt idag.. haha första gången jag tog med mig min iPad till skolan också(har ju bara haft den i 1 dag typ..) tror ni jag fick ha den för mig själv någon gång..? nä självklart inte, greta, tobbe, jocke och jossan stod ju fan o kriga om den heeeeela tiden -.-' hahahaha, aja.. men den kom till lite användning iaf! till att anteckna på no och so lektionen.. :)
efter skolan gick jag och jossan till mölndal och träffade niklas och angelica! vi satt först och chillade lite, sen drog vi till willys och handlade lite gott och sen satte vi oss ner och åt och snackade, sen drog vi till freja plan där några hade fotbollsmatch och så träffade vi jocke där och stod med honom o tjötade, sen tog jag, angelica och niklas bussen hem.. och jag gjorde en ''tankekarta'' om en novell i svenskan, vi i min klass ska skriva helt själva.. idag hade jag verklien inte en blekaste jävla aning om vad jag skulle skriva om, men sen hjälpte min käre mamma mig.. hahaha så då gick det ju lättare, så imorgon ska vi börja skriva novellen.. hoppas verkligen jag kommer på det jag skriva, att den blir bra och framförallt att jag får bra betyg på den! 

imorgon ska jag efter skolan träffa min mentor, vi ska ses utanför bergakungen kvart över sex och se på bio som börjar klockan halv sju! vi ska se ''försvunnen'' den verkar as bra! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0