Min dag idag!

Vid ett tiden drog jag till frölunda torg med angelica. vi gick runt o minishoppade lite, eller hon köpte en tröja och ja lite annat, sen åt vi även på subway! as gott var det :D sedan gick vi vidare runt o kollade lite affärer och tog sedan en ''fika'' på espresso house. sedan åkte vi till askim och träffade niklas, angelicas kille och så var vi med honom tills jag skulle åka hem, så då skjutsade han oss på sin moppe till busshållplatsen o precis när han kom till hållplatsen kom bussen! sicken tur änna :D

nu har jag ätit ben&jerry - chunky monkey och lyssnat på musik o facebook chattar med greta! mys :D::D:D

bilder på inköpet idag:


Bikbok 99kr

gina tricot 49 kr


haha vi gick förbi en kvinna som gav oss en gratis bok! :)

Kommentarer
Postat av: julia

den boken är asbra, vi läste den i skolan verkligen läsvärd!

2011-09-04 @ 01:10:35
URL: http://julialandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0