mysigt!

Kom hem precis, sitter just nu i min mysiga säng och kollar på tre kronor och käkar pizza som mina föräldrar köpt hem till moi och så ska jag läsa min FRIDA-tidning som dom också köpt, visst är dom snälla? :D hehe..
aja, var ju ute förut med min mentor och vi gick en jävla promenad till ''Lejonet och Björnen'' ett glasscafé, vi åt marängsuiss! så jävla god! :D sen åkte jag hem ensam i mörkret.. det har blivit jätte mörkt redan vid 6-7 tiden! :o
helt sjukt.. det märks verkligen att höstern tillomed VINTERN är här? eller a okej kanske inte vintern, men hösten! hahah :D 

ni får ha en skön torsdagskväll så hörs vi imorgon när det är fredag! åååååååå va ja har längtat efter helg och SOVMORGON...!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0