Överför bilder och videos

Just nu sitter jag och överför bilder och videos från min gamla dator till min nya! det går rätt så segt, men snart är det klart! :) 

har inte fixat mig alls än, hahaha, har bara satt på ett par shorts? varför vet jag inte.. men det var la skönt! ska snart in och ta en dusch eller ta ett långt bad..! vet inte vilket än men tror dusch, orkar inte ligga i ett bad o slappa, jag får panik på att bara ligga stilla länge, sjukt konstigt, jag vet men vet inte varför det är så.. eller jo kanske för jag hatar trånga utrymmen! jag har klaostrofobi, inte direkt RIKTIG grov klaostrofobi, men jag har det lite.. :/

haha nu fick ni veta något nytt om mig! :D



bild från iförrigår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0