seg lördag

hej på er!

vaknade runt halv tio imorse, satt en stund vid datorn, åt frukost och duschade.. sen gick jag ut med greta och handla godis. sen följde hon med mig hem en stund och så satt vi lite vid datorn och snackade.. och nyss så drog hon hem.. om typ två timmar kommer jossan hem ifrån liseberg och då ska vi träffas o så får vi se vad vi hittar påå..
igår var det en riktigt grym kväll, den måste göras om!! har tyvärr inga bilder från igår.

men har några bilder som ja tagit  i skolan denna veckan med min iPad.


haha, jag igår röd som en tomat på lektionen för ja och jacqueline(som jag sitter brevid) hade ett stort skrattanfall för en lärare stod typ en cm nära vårat ansikte och sa något så vi blev skit rädda och skratta som fan!

jacqueline, jag och greta

jag och fina greta!

jag och jacqueline på engelska lektionen! :)

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0