segt, hejdååååå

har inte orkat blogga alls idag, för.. ja jag behöver ingen anledning iaf men orkar bara inte.. och igår var jag ute med folk så då kunde jag ju inte blogga och mådde piss igår också *mensvärk* så jävla hemskt va! men idag har de varit bättre. efter skolan idag åt jag, sen åkte jag, mamma och mina systrar till 421 och köpte skor, blev rätt så nöjd med mina skor dom är hur sköna som helst! 


ha de bääääääääst så hörs vi när vi hörs! 


såhär känner jag mig nu, instängd. har två prov denna veckan! so och no, dom ämnerna jag är bäst i! jo tack i wish. borde egentligen plugga, men det orkar jag inte slutar fyra imorgon segt som fan.. men då ska jag plugga, jag lovar!! 22 sidor i fysik och 15 sidor i so.. fml -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0