Söndag idag

Godmorgon!

vaknade halv nio idag, haaaaaaaalv nio!? det fan inte okej.. det är skolans fel. -.-

sen städade jag lite i mitt och min systers rum, eller jag plockade undan mina kläder på golvet som jag kastade ner på golvet från sängen igår när jag skulle sova.. så fick lite ångest över det idag så då var jag så duktigt o fixade det! :)

Idag hade jag tänkt plugga och plugga och lite mer plugg. På so. kommer suga men jag har prov på torsdag så då måste jag plugga! kanske träffar greta och jossan idag också, får se om jag orkar. 

nu ska jag slappa vidare tills jag säger stopp och går upp och pluggar.. ha de bäst! :D


haha kan inte tänka mig att jag varit såhär liten, 8 år där kanske? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0