Super trött efter mycket hård träning o så lite till..

Hej! 

På idrotten idag var det jacqueline som höll i gympan och hon hade skit hård fys träning! tror nog inte det var en enda i klassen som kom där ifrån heeeelt levande om jag ska vara ärlig! helvete va jobbigt det var.. om du ser detta jacqueline - så hatar jag dig -.- haha nä då! ;)

efter idrotten(som var vår sista lektion) så stack jag, jossan och greta till gymmet i mölndal och tränade! bla spinning och sånt där band som man går/springer på.. haha vet inte vad det heter. vi tränade i en timme typ! skit gött men man var ju helt död efter det + den hårda idrottslektionen utav jacque. sen stack vi till åby, och jag och jossan stack till netto där hon hadlade lite och jag köpte naturgodis! asgött! sen drog jag hem, tog en lååång skön dusch, kände mig/känner mig helt ny nu! :D sen åt jag middag och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik.. 

har somsagt ett fysik prov imorgon, och jag kan ingenting om fysik! helt seriöst, jag fattar i n g e n t i n g  om det!! :o så nu försöker jag tänka på om jag ska läsa alla typ 20 sidor som vi ska kunna på provet när jag ändå inte fattar vad det är jag läser, eller om jag ska skita i det.. vet att jag borde läsa eftersom det är skit viktigt att klara proven i 9an.. men jag fattar inte, påriktigt. ååå -.-

Ps. har as ont i min mage just nu känner jag, träningsverk självklart efter idag! gott, fast näääää :D

3 bilder som jacqueline tog med iPaden på lektionen idag, två av dom var jag inte beredd på:

hahaha, men ful.. ja viskade något till jacqueline där - kommer inte på vad det var men antar att det var om en lärare som vi gärna skämtar om.. HAHA

haha men se så skoj vi har på lektionerna - ser helt mongo ut men bjuder på den!

hej koncentrerad på lektionen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0